حفظ و ارتقا حقوق ذینفعان

حفظ و ارتقا حقوق ذینفعان

ذی نفعان، افراد و گروه‌ها و سازمان‌هایی هستند که روی اقدام‌های یک سازمان تأثیر می‌گذارند یا این‌که اقدام‌های سازمان روی آن‌ها تأثیر می‌گذارد.

شرکت کالسیمین در راستای حفظ و ارتقای ذینفعان خود، تعهد و پاسخگویی به کلیه ذینفعان، اعتماد و احترام به تأمین کنندگان و جلب رضایت مشتریان از طریق حفظ کیفیت محصولات، پایبندی به تعهدات و تحویل به موقع، اقدام به شناسایی ذینفعان و همچنین تعیین و اولویت بندی خواسته­ ها و انتظارات آنها و نیازهای فعلی و آتی آنها نموده است.که مطابق جدول زیر می باشد.

جدول – ذینفعان شرکت کالسیمین

ذینفعان

خواسته­ ها

سهامداران

افزایش سود و قیمت سهام

گروه توسعه معادن روی

تبعیت از استراتژی­ها،دستورها و سودآوری

هیئت مدیره

تحقق برنامه ­ها و استراتژی­ها

مدیران و کارکنان

بهبود مستمر در تمامی امور و استقلال کافی در تصمیمات،ارائه آموزش و امور رفاهی،امنیت شغلی و اشتغال پایدار،احترام،منزلت و ایمنی

تأمین­ کنندگان

پرداخت به ­موقع مطالبات،حداکثر کردن حجم سفارشات،خوش حساب بودن

جامعه(مردم منطقه،مسئولیت اجتماعی و NGOها)

رعایت اصول زیست­ محیطی،اشتغال­زایی،کمک­های مادی و معنوی

دولت(اداره محیط زیست،تأمین اجتماعی،اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعت،اداره بهداشت)

رعایت قوانین و الزامات زیست ­محیطی،اندازه­ گیری آلاینده­ ها و رعایت استانداردهای تولید محصول،حق بیمه،رعایت قوانین الزامات کاری و بازنشستگی

اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان

استفاده بهینه از خاک معدن

بانک­ها و مؤسسات مالی

بازپرداخت به موقع وام­ها،خوش­ حسابی و گردش نقدینگی بالا

حسابرس و مؤسسات اعتبارسنجی

شفاف سازی اسناد مالی و اطلاعات به ­موقع